De la firmă de apartament... la companie naţională!

Posted On January 26, 2014 By In Interviuri With 5169 Views

De la firmă de apartament… la companie naţională!

POVESTE DE SUCCES

Cum ajungi de la o firmă de apartament la o companie naţională? Simplu spun unii, bazându-se pe forţă interioară, dorinţă de ascensiune şi devotament ideologic.. însă povestea duce povara grea, timpuri plumburii şi De la firmă de apartament... la companie naţională!drumuri cu obstacole. Piaţa concurenţială este ca o junglă, în care doar cei puternici pot să se impună. Am decis să scriu despre realizările domnului Viorel Gîta, ascensiunea VIKARMA şi cum a reuşit  să facă un salt de la o afacere mică la un business în continuă dezvoltare.

  • Domnule Viorel spuneţi-mi cum a început ideea de Vikarma?

Totul a început acum 7 ani când am cochetat cu ideea de a intra în imobiliare şi am achiziţionat o franciză care se dezvolta în 5 ţări. Am achiziţionat drepturile de reprezentare şi regulile erau impuse pe plan internaţional. Franciza era o dezvoltare imobiliară, reprezentarea proprietarului şi marketingul imobiliar şi toată această etapă m-a condus spre ce dezvolt acum, promovare imobiliară prin VIKARMA.

  • De unde provine numele companiei?

Un joc de cuvinte, mai exact vi- de la numele meu şi karma- de la karmă, karma de a dezvolta o afacere.

  • Ce proiecte dezvolta în trecut Vikarma şi ce proiecte dezvoltă acum?

Începând cu franciza imobiliară, am trecut la schimb imobliar, o nişă care a mers o perioadă cu schimburi tineri apartamente mari-bătrâni apartamente mici, apoi o altă nişă a fost managementul proprietăţii, administrarea contractelor, publicitatea imobiliară care s-a dezvolatat de la Bucureşti la încă alte 5 oraşe şi anul acesta încerc să dezvoltăm până la 15 oraşe.

Vikarma acum dezvoltă proiecte de call center pe diverse domenii imobiliar, centre înfrumuşeţare, bancar, pharma etc.

  • Spuneţi-mi cum s-a ajuns la Vikarma de acum, paşi, etape, criză?

Criza este continuă deoarece o dezvoltate înseamnă investiţie cât mai meticuloasă spre zone profitabile.

  • Ce planuri aveţi pentru viitorul businessului dumneavoastră?

Doresc în viitor să dezvolt call centerul care să aibe 2 direcţii, proiecte proprii şi cele ale partenerilor. Proiectele trebuie dezvoltate şi pe teritoriu , vânzare cu echipa de field, să putem răspunde oricărei oferte complete- call center şi field.

Ce sfaturi le oferiţi celor care sunt la început de drum în afaceri?

Este foarte greu când faci trecerea de la statutul de angajat la cel de angajator, deoarece toate responsabilităţile îi revin antreprenorului. Trebuie să-ţi asumi riscurile, să dezvolţi afacerea şi să joci dublu rol…cel de angajat şi angajator este greu dar şi frumos.

Interviu realizat de Nicoleta G.

VIKARMA vikarma.ro bestcall.ro

Tags : ,

About

2 Responses

  1. In ziua de azi este un rtisc enorm sa dezvolti o afacere, o nebunie as putea spune

    • Există în viaţă oameni care încearcă, riscă, pierd, greşesc sau câştigă sau cei care cred că nu se merită să rişti! Depinde de om, de tărie, de caracter! E greu, nimeni nu spune însă trebuie să încercăm să depăşim sistemul gri, plumburiu, taxele care nu se mai termină! O zi bună vă doresc!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *