Un altfel de promovare: despre email marketing

0
563

mailagent sondaj

Probabil ai auzit de email marketing de mai multe ori, fie la televizor, pe internet, la conferinte, etc..

In cazul in care nu stii cu ce se ocupa, iti vom spune cateva informatii referitoare la acest subiect.

       Email marketing se refera la promovarea unor servicii, prin trimiterea unui mesaj comercial unui grup de oameni prin utilizarea email-urilor electronice. Este considerat email marketing mesajul transmis pe mail folosit pentru a ajuta la fidelizarea clientilor, la castigarea increderii acestora, sau la cresterea unui brand. Este un mod eficient si simplu de a ramane conectat cu clientii tai, timp in care iti si promovezi afacerea.

Poti ajunge rapid pe pietele tinta

Aceasta metoda este una care nu implica un cost mare, ca in cazul folosirii mesajelor imprimate ori in cazul campaniilor de televiziune sau de radio, pentru care este nevoie de mai mult timp sau costuri ridicate de producție. E-mailurile sunt create si trimise catre un public tinta, ceea ce ajuta la fidelizare. Exista mai multe exemple de campanii, incepand cu un e-mail de bun venit, cand este trimis unui nou client. Aceste mesaje pot anunta noi campanii, dar pot sa includa si cupoane pentru promotii. Este un mod de a creste popularitatea unei companii.Email marketing este un mod eficient de a ajunge nu numai la un public nou, ci si pentru a ramane conectat la vechii clienti, pentru a-i pastra. Se poate monitoriza cu usurinta cat este de eficienta o campanie de marketing desfasurata astfel.

Mesajele ajung repede la destinatar

Cu ajutorul acestui tip de campanie mesajele ajung foarte repede la destinatar, indiferent care este emailul folosit (Yahoo, Gmail, etc). Este eficient si pentru ca sunt multi care folosesc emailul ca si cale de comunicare, existand un numar foarte mare de utilizatori. Studii efectuate in domeniu arata ca peste 72% dintre oameni prefera sa primeasca mesaje promotionale prin intermediul emailului, spre deosebire de 17% care prefera ca acest continut sa ajunga la ei prin intermediul social media.

LEAVE A REPLY