In ziua de azi, o prezenta online puternica este esentiala pentru orice afacere. Prin prezentarea companiei dumneavoastra in cea mai buna lumina, marketingul online poate ajuta la generarea de noi potentiali clienti si mentinerea relatiilor cu clientii pe care ii aveti deja.
Un mare content writer este un membru cheie al oricarei echipe de marketing online, iar o privire in jurul internetului va demonstra de ce. Trista realitate este ca nu fiecare content writer este creat in mod egal, nici macar nu este munca pe care o produc.
Deci, cum gasiti cei mai buni content writers dintre sutele de potentiali candidati? Totul se reduce la a sti ce sa cautati, astfel incat sa puteti gasi un scriitor cu amestecul perfect de abilitati esentiale, atat tehnice, cat si personale.
Ce sunt abilitatile tehnice si personale?
Inainte sa trecem la cele 8 abilitati esentiale pe care orice bun content writer ar trebui sa le aiba, sa ne oprim un moment pentru a intelege diferenta dintre abilitatile tehnice si cele personale.
Abilitatile tehnice se refera la abilitati tehnice care pot fi invatate. Acestea sunt genul de lucruri pe care le-ati invata intr-o sala de clasa pentru a va pregati sa faceti un anumit tip de munca.
Abilitatile personale, pe de alta parte, sunt un set de calitati care va fac genul de persoana cu care oricine ar dori sa lucreze. Acestea includ lucruri precum o mentalitate pozitiva, punctualitatea si abilitatea de a lucra bine cu ceilalti.
Un content writer care are pachetul complet va avea combinatia potrivita dintre cele doua. Adaugarea unui astfel de content writer in echipa dumneavoastra poate ajuta la asigurarea nu numai ca munca va fi facuta corect, ci ca veti avea o experienta placuta pe tot parcursul.
Cele 8 abilitati esentiale pentru echipa ta de content writers
Acum este timpul sa fiti putin mai precis despre ce sa cautati in scriitorul de continut al viselor tale. In timp ce lista unor oameni poate fi putin mai lunga decat a altora, iata 8 abilitati esentiale care ar trebui cu siguranta incluse.
1. Adaptabilitate
Un mare content writer intelege ca diferiti clienti au nevoi diferite cand vine vorba de lucruri precum tonul si vocea. Scriitorul dvs. ar trebui sa va inteleaga bine publicul si sa fie capabil sa adapteze cuvintele si abordarea pe care le utilizeaza in consecinta.
Acest lucru poate contribui in mare masura la prezentarea personalitatii companiei dvs. si la implicarea publicului cu care doriti sa intrati in legatura. In timp ce un content writer ar putea sa produca cea mai buna carte alba scrisa vreodata, ar trebui sa inteleaga ca acelasi tip de limbaj nu ii va duce prea departe atunci cand scrie un articol umoristic despre pisici care se amesteca accidental cu mediul inconjurator.
2. Managementul timpului
Probabil, nu trebuie sa va spunem cat de departe merge managementul bun al timpului in orice afacere. Un mare content writer ar trebui sa fie pe deplin constient de programul tau si sa fie capabil sa-l respecte.
In timp ce multi content writers sunt liber profesionisti, aceasta nu este o scuza pentru incapacitatea de a respecta termenele limita. Cei mai buni content writers sunt aceia pe care nu va trebui sa va faceti niciodata griji pentru a urmari produsul finit.
3. Rezolvarea problemelor
Exista un motiv pentru care vrei sa angajezi un content writer, mai degraba decat sa-i dai cea mai buna sansa si sa speri la ce este mai bun. Un bun content writer stie ca munca lui este mai mult decat simpla prezentare a faptelor.
Candidatul ideal ar trebui sa fie suficient de bine versat in domeniul sau pentru a ajuta la identificarea oricaror probleme existente in continutul dvs. actual. Apoi isi vor folosi experienta si expertiza pentru a prezenta un plan de atac mai bun.
4. Gramatica si Vocabular
Nu este nimic mai putin magulitor decat continutul care pare scris de nepoata sau nepotul tau de 10 ani. Un mare content writer va fi constient de acest lucru si se va asigura ca gramatica si vocabularul folosit in proiectul dvs. sunt impecabile.
Desi acest lucru ar trebui sa fie destul de evident, merita subliniat ca standardele dvs. ar trebui sa fie incredibil de inalte in ceea ce priveste acest lucru.
5. Abilitati de cercetare
Desi este posibil sa gasiti un content writer care este un expert in domeniul dvs., nu este nevoie sa va panicati daca nu este intotdeauna cazul. Scriitorii de continut cu experienta nu au nicio problema sa scrie despre o gama larga de subiecte datorita magiei cercetarii.
Candidatul dvs. ar trebui sa fie capabil nu numai sa se familiarizeze cu compania dvs., ci si sa inteleaga cele mai importante puncte de evidentiat. De asemenea, ar trebui sa fie capabili sa descompuna idei complexe intr-un mod pe care publicul dvs. sa le poata intelege.
6. SEO si strategie de continut
Din pacate, nu conteaza daca ai cel mai bun continut din lume daca nimeni nu il citeste vreodata. De aceea, scriitorii de continut sunt instruiti sa foloseasca instrumente precum optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) pentru a va asigura ca pagina dvs. castiga un clasament Google respectabil.
Cand cititorii ajung pe pagina dvs., strategia de continut solida a scriitorului dvs. ar trebui sa-i convinga ca merita sa ramaneti pentru a vedea ce aveti de spus.
7. Scriere creativa
Sa recunoastem, continutul plictisitor nu poate retine atentia nimanui mult timp. De aceea, un content writer ar trebui sa poata folosi lucruri precum umorul, sincronizarea si comunicarea eficienta pentru a-ti atrage cititorii.
Gasind o modalitate de a va face continutul distractiv sau interesant, un bun content writer va poate creste foarte mult sansele de succes.
A scrie articole nu este o treaba usoara. Si devine mai greu cand ai o multime de piese de produs. Daca scrisul nu este ceasca ta de ceai, poti avea incredere in scriitorii fantoma care te vor ajuta sa-ti realizezi lucrarile.
8. Editare
Un content writer care isi arunca intotdeauna prima schita pentru aprobare nu va supravietui mult timp. Candidatul dvs. ar trebui sa inteleaga ca o mare parte din jobul lor implica abilitati puternice de autoeditare.
Aceasta include totul, de la verificarea cuvintelor suprautilizate si greselile de ortografie pana la inasprirea lucrurilor pentru a imbunatati fluxul continutului.