De-a lungul timpului, SEO a ajuns să fie văzut ca fiind crucial în succesul și creșterea întreprinderilor mici de pe glob. Drept urmare, un procent mare de afaceri au început (sau au încercat să înceapă) campanii SEO care vizează creșterea vizibilității lor online și a traficului web. Totuși, deoarece o mare parte a populației nu este încă familiarizată cu SEO și cum funcționează aceasta optimizare, de multe ori aceste campanii nu se ridică la înălțimea așteptărilor celor care le desfășoară. Optimizarea campaniei dvs. de SEO până unde își poate atinge cel mai mare potențial poate fi dificilă, iar acest articol vă ajuta să vă asigurați că faceți tot ce puteți pentru a vă ajuta afacerea mică să își îmbunătățească SEO-ul.
Cuvinte cheie
Pentru persoanele noi în SEO, selectarea cuvintelor cheie potrivite pentru campania dvs. SEO poate fi dificilă. Când încercați să determinați cuvintele cheie potrivite, doriți să vă asigurați că aceste cuvinte cheie au intenție, relevanță și volum de căutare. În cazul SEO pentru întreprinderi mici, prin reglarea fină a cuvintelor cheie, veți putea desfășura o campanie SEO eficientă realizata de o agentie seo, la prețuri accesibile, care vă va pregăti pentru succes.
Blogging
Unul dintre cele mai bune lucruri pe care o afacere mică le poate face pentru a îmbunătăți o campanie SEO este de a începe un blog. Blogurile sunt grozave, deoarece vă vor imbunatati campania SEO pentru a vă duce marketingul la nivelul următor. În primul rând, blogurile vă ajută să extindeți cu ușurință dimensiunea site-ului dvs. web. Este important să știm că lui Google îi place foarte mult să vadă site-uri web mari care adaugă în mod regulat pagini și conținut nou. Astfel, Google va consideră ca luați o abordare mai activă a site-ului dvs. web și vor lua în considerare acest lucru atunci când vor stabili clasificarea. În al doilea rând, crearea unui blog va face minuni pentru a vă ajuta să câștigați autoritate în industria dvs.
Scriind postări de blog care se concentrează pe includerea cuvintelor cheie vizate, în timp, Google, pe măsură ce își trimite crawlerele pe site-ul dvs., va începe să vă vadă ca fiind autoritar în industria dvs. și vă va recompensa cu un rang mai înalt. Cu toate acestea, blogging-ul poate fi puțin intimidant pentru cineva nou în acest domeniu La sfârșitul zilei, totuși, dacă un membru al echipei din afacerea dvs. mică scrie 2-4 bloguri pe lună vă va ajuta serios să vă sporiți vizibilitatea online. Aceste bloguri nu trebuie să fie ceva nebunesc – pur și simplu scrierea a 300-500 de cuvinte, inclusiv cuvintele cheie și includerea a numeroase linkuri către alte conținuturi de pe site-ul dvs. web, precum și către alte site-uri web vă vor face să vă îmbunătățiți clasamentul în cel mai scurt timp.
Link building
Unul dintre cele mai dificile aspecte ale desfășurării unei campanii SEO pentru o afacere mică este crearea de link-uri cu alte site-uri web mai autorizate. Probabil că cel mai crucial aspect al SEO este acela de a avea cât mai multe alte site-uri web îndreptate spre dvs., incluzând un link către site-ul dvs. pe al lor. Dacă aveți alte site-uri web care au o autoritate de domeniu mai înaltă, vă vor spori legitimitatea în ochii Google și al altor motoare de căutare. Dacă sunteți o afacere mică, care dorește să desfășoare o campanie extrem de eficientă, asigurați-vă că vorbiți cu specialistul dvs. SEO pentru sfaturi despre elaborarea celei mai bune strategii posibile de construire a link-urilor.