Marketingul de continut a devenit unul din cele mai eficiente instrumente e-commerce, dar inca sunt multe firme care le considera dificil de pus in aplicare in mod corespunzator si de integrat in strategia generala de marketing.
Daca vreti sa atrageti mai multi clienti potentiali si sa va faceti afacerea cat mai cunoscuta, atunci primul pas pe care trebuie sa-l realizati este in directia definirii si identificarii obiectivelor si publicului tinta. Vezi care sunt cele mai importante idei oferite de Mogu.ro
Nu conteaza ce tip de produse ori servicii vindeti – intotdeauna va fi nevoie de o strategie solida, pe termen lung si de un model de afaceri bun. Aflati care sunt caracteristicile potentialului cumparator si unde ati putea sa-l gasiti mai usor. In acest sens, puteti avea in vedere comentariile persoanelor de pe social media. Este important sa acordati atentie concurentilor si sa invatati de la clientii lor. Aflati de ce informatii au nevoie clientii dumneavoastra si ce asteptari au ei. Vizitati bloguri, forumuri, profiluri social media si adunati inforamtii specifice care va pot ajuta sa vindeti mai bine online.
Alegerea strategiei de distributie
Daca ati aflat deja cum arata clientul dumneavoastra potential si unde il puteti gasi, ar trebui sa va ganditi la cel mai eficient mod de distribuire a continutului. Inainte de a incepe sa creati continut sau sa comandati advertoriale seo, ganditi-va la publicarea pe diferite platforma si canale.
Publicul tinta este mai in varsta si mai putin familiarizat cu noile tehnologii? Atunci orientati-va spre distribuire continut in ziare sau articole seo in publicatii online de stiri. Daca vindeti aplicatii mobile, atunci faceti uz de site-uri. Daca vindeti articole vestimentare, creati si distribuiti continut pe blog. Cheia succesului este de a identifica unde se pozitioneaza publicul tinta si cum se poate ajunge la el.
Creati continut sau comandati continut (advertoriale seo, articole blog etc)
Stabiliti cat de des doriti sa publicati continut si incepeti sa scrieti. Continutul trebuie sa fie bine documentat, profesionist si atractiv. Daca vreti sa transformati vizitatorii in consumatori, atunci trebuie sa acordati o atentie speciala calitatii continutului. Acesta trebuie sa aiba informatii utile dar si interactive. Important este sa castigati si sa mentineti atentia publicului, iar cel mai sigur mod de a face acest lucru este de a investi in continut interesant (advertoriale seo, articole blog, continut site etc). Articolul nu trebuie sa fie prea lung, pentru ca ar putea plictisi cititorul. Utilizati in schimb font lizivbil, multe paragrafe si titluri captivante.
Promovarea continutului (advertoriale seo, articole blog, continut site)
Marketingul de continut nu inseamna doar abilitati de a scrie bine, ci are in vedere o plasare eficienta. Trebuie sa promovati continutul pentru a atrage cat mai multi potentiali clienti. Cu ajutorul unor advertoriale seo puteti face acest lucru. Aceste articole care trateaza anumite subiecte de interes pot fi listate si promovate pe site-uri cu autoritate. Pentru ca vor contine link spre site-ul dumneavoastra sau spre anumite pagini pe care doriti sa le optimizati, automat se vor bucura de o expunere mai mare. Din pacate daca un continut de calitate nu ajunge sa fie promovat la momentul oportun, el poate sa nu inregistreze vizualizarile dorite. Acest lucru se poate intampla cu postarile pe social media. In schimb, cand vorbim e advertoriale seo, situatia este putin diferita. Vizitatorii pot citi continutul respectiv pentru ca urmaresc un anumit site cu autoritate. Daca respectivul continut li s-a parut interesant, atunci ei il vor distribui in mod automat pe retele de socializare (acest lucru este valabil pentru advertoriale seo care apar in publicatii online ce au buton de Share pe Facebook sau Twitter).
Alegeti o agentie buna de marketing de continut (care poate livra advertoriale seo, continut pentru blog si site etc)
Etapele pentru implementarea unei bune strategii SEO par sa fie simple, dar in realitate este necesita timp, experienta si rabdare. Daca simtiti ca nu puteti face acest lucru pe cont propriu sau inhouse (pentru ca nu aveti resurse umane pregatite in aceasta directie), o alternativa viabila este sa colaborati cu o firma de marketing digital. Aceasta va poate oferi continut de calitate, optimizat seo oricand aveti nevoie – pentru advertoriale seo, continut in site sau pe blog, articole tematice etc.